ZAPYTANIE OFERTOWE: Komora chłodnicza
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego: Po analizie ofert, nadesłanych w odpowiedzi na zapytanie ofertowe NFOŚ_W_M/3/07/2022, informujemy, że wybranym wykonawcą została firma Portal sp. z o.o.
Gdańsk, dnia 08.07.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE NR NFOŚ_W_M/3/07/2022
- ZAMAWIAJĄCY
Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Trójmieście
Ul. Tysiąclecia 13 A
80-351 Gdańsk
tel. 58 325 24 48
e-mail: biuro@bztrojmiasto.pl
NIP: 584 25 41 147
Regon: 193117330
KRS 0000224076
Osoba kontaktowa: Ina Gadomska
e-mail: ina.gadomska@bztrojmiasto.pl, Tel. 58 325-24-48
- TYTUŁ PROJEKTU
Zakup będzie realizowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie
z Umową NR 136/2017/Wn11/OZ-PO-go/D w ramach projektu „Zapobieganie powstawaniu odpadów żywności poprzez rozwój infrastruktury technicznej procesów logistycznych Banku Żywności w Trójmieście”.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż modułowej komory chłodniczej wraz z urządzeniem chłodniczym (agregatem).
- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kategoria środka trwałego: 485 URZĄDZENIA I APARATY CHŁODNICZE NIEPRZENOŚNE
Zakres prac objętych zamówieniem
- dostawa komory chłodniczej wraz z transportem materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia
- wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu, koniecznych do montażu komory chłodniczej w tym dostosowanie istniejących instalacji
- montaż komory chłodniczej i urządzenia chłodniczego (agregatu)
- uporządkowania terenu objętego pracami wraz z utylizacją odpadów
W cenie oferty Wykonawca uwzględni koszt wszelkich niezbędnych materiałów do realizacji zamówienia.
Planowane przeznaczenie środka trwałego: Przechowywanie żywności, której magazynowanie wymaga warunków chłodniczych w tym mięsa, wędlin, warzyw i owoców luzem, w opakowaniach detalicznych i zbiorczych.
Minimalne parametry komory chłodniczej:
– wymiary zewnętrzne 3000x3000x2500(H) mm
– konstrukcja: panele ścienne, podłogowe i sufitowe posiadają rdzeń poliuretanowy oraz okładziny z blachy ocynkowanej i lakierowanej panel podłogowy jest pokryty blachą INOX tłoczoną od wnętrza komory wszystkie panele są łączone ze sobą za pomocą zamków typu camlock
– grubość paneli: 100 mm
– wyposażenie komory: drzwi zawiasowe chłodnicze o wymiarach 900×2000(H)mm z zamkiem bezpiecznym na klucz,
– grubość płata drzwi: 100 mm
-maksymalny pobór mocy 1,62 KW
– temperatura komory do ok. +3st.C
Podane wymiary z uwzględnieniem tolerancji pomiaru.
- MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 20 października 2022. Wykonawca dostarczy niezbędne materiały oraz wykona prace instalacyjno-montażowe komory chłodniczej na terenie magazynu ul. Starochwaszczyńska w Gdyni. Zamawiający i Wykonawca zamówienia potwierdzą wykonanie zamówienia poprzez podpisanie protokołu odbioru przygotowanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, wraz z protokołem odbioru, atestu higienicznego na urządzenia chłodnicze.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym załącznik nr 1, w języku polskim. Dodatkowo do oferty powinna być dołączona specyfikacja techniczna będąca dowodem spełniania kryteriów oferty.
- Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione, wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.
- Cena musi być podana w polskich złotych i być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
- Termin związania ofertą wynosi 60 dni.
- Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem należy przesłać drogą elektroniczną , preferowane formaty PDF/JPG/TIFF, na adres: biuro@bztrojmiasto.pl
VII. ZAKRES WYKLUCZENIA PRZEDMIOTOWEGO
Oferty nie mogą być składane przez osoby zatrudnione w ZS Bank Żywności w Trójmieście oraz przez osoby pozostające
z nimi w stosunku prawnym lub faktycznym.
VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert upływa dnia 29 lipca 2022 r. o godz. 15.00. Decyduje data wpływu oferty.
- KRYTERIA OCENY OFERTY
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena
Punktacja: Od 0 do 70 pkt.
Sposób oceny: Stosunek ceny najniższej oferty do ceny badanej oferty, mnożony przez 70
Kryterium 2. Gwarancja na materiały i prace instalacyjne:
Punktacja: gwarancja na materiały 5 lat i na prace instalacyjne 2 lata – 10 punktów
gwarancja na materiały 5 lat i na prace instalacyjne 3 lata – 15 punktów
Kryterium 3: Wyposażanie dodatkowe tym zwłaszcza możliwość podłączenia do sieci internetowej z funkcją wysyłania powiadomień , drzwi bezpieczne/zabezpieczenie przed zatrzaśnięciem w komorze, możliwość wjazdu wózka paletowego ręcznego oraz światło w komorze.
Punktacja: od 0 do 15 punktów, gdzie 0 punktów otrzymuje się za spełnienie minimalnych parametrów bez funkcji dodatkowych .
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
- PROCEDURA WYBORU OFERTY
- Złożone oferty zostaną poddane ocenie wg określonych w punkcie IX. kryteriów.
- Zamawiający ma prawo odrzucić oferty zawierające rażąco niską cenę, odstającą od innych ofert, mogącą sugerować niższą jakość przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru od dwóch do trzech najkorzystniejszych ofert do dalszych negocjacji.
- Negocjacje mogą dotyczyć ceny, wcześniejszego terminu realizacji zamówienia , dodatkowych parametrów urządzenia, przedłużenia gwarancji.
- Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę.
- W przypadku, kiedy podczas odbioru zamówienia Zamawiający dostrzeże rażącą niezgodność Przedmiotu zamówienia z ostateczną ofertą (uzupełnioną o uzgodnienia z negocjacji) lub w przypadku wycofania Oferty przez wybranego Oferenta– Zamawiający wybiera kolejną z najkorzystniejszych ofert.
- INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty lub kontynuacji rozmów w formie negocjacji Zamawiający zawiadomi oferentów mailowo lub telefonicznie w terminie nie później niż do 5 sierpnia 2022 roku.
XII. WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność nastąpi przelewem na podstawie faktury – po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego Protokołem odbioru. Faktura zapłacona będzie przez Zamawiającego w terminie do 21 dni od dnia wystawienia, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. Oferent może ustalić z Zamawiającym inne warunki płatności – w tym częściową płatność zaliczkową – w przypadku, gdy nie ma możliwości spełnienia warunków powyższych. Propozycję warunków płatności należy zamieścić w Ofercie.
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego bez podania przyczyny przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający udostępnia do wiadomości przez umieszczenie na stronie internetowej: www.bztrojmiasto.pl oraz przekazuje niezwłocznie drogą mailową wszystkim potencjalnym Dostawcom, którzy złożyli Oferty, z uwzględnieniem możliwości ich poprawienia/uzupełnienia w terminie nie przekraczającym 5 dni roboczych.
- Zamawiający może w każdej chwili unieważnić postępowanie o udzielenie Zamówienia bez podania przyczyny.
ZAŁĄCZNIKI formularz ofertowy: