Zapytanie ofertowe: belownica – prasa do kartonów
Aktualizacja 03.09.2019: W związku z zakończeniem zbierania ofert na zakup belownicy ZS Bank Żywności w Trójmieście informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego INW/2/08/2019 w dniu 03.09.2019 wybrano najkorzystniejszą ofertę firmy ArTechnica. Oferta firmy ArTechnica uzyskała 100 na 100 możliwych do uzyskania punktów.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR INW/2/08/2019
I ZAMAWIAJĄCY
Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Trójmieście
Ul. Tysiąclecia 13 A
80-351 Gdańsk
tel. 58 325 24 48
e-mail: biuro@bztrojmiasto.pl
NIP: 584 25 41 147
Regon: 193117330
KRS 0000224076
Osoba kontaktowa: Ina Gadomska
e-mail: ina.gadomska@bztrojmiasto.pl,
II TYTUŁ PROJEKTU
Zakup będzie realizowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie z Umową w ramach projektu „Zapobieganie powstawaniu odpadów żywności poprzez rozwój infrastruktury technicznej procesów logistycznych Banku Żywności w Trójmieście”.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie belownicy – prasy do kartonów: wysokość całkowita do
2155 mm, szerokość do 1010 mm, głębokość do 720 mm, jednokomorowa, załadunek frontalny, nacisk maksymalny 40kN
IV SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kategoria środka trwałego: 479 Pozostałe maszyny, urządzenia i aparaty do procesów materiałowych
Planowane przeznaczenie środka trwałego: Prasowanie odpadów kartonowych
Minimalne parametry:
Ilość komór – jedna
Załadunek – frontalny
Waga beli – od 30 kg do 60 kg
Nacisk maksymalny – do 40 kN
Wydajność teoretyczna – 3-4 belek na godzinę
Cykl pracy – do 29 s
V MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zamówienia – dostarczenie urządzenia do miejsca dostawy do dnia 30 września 2019 . Dostawca zapewni na koszt własny dostawę przedmiotu zamówienia do magazynu, adres magazynu: ul. Marynarki Polskiej 73A, 80-557 Gdańsk. Zamawiający i realizator zamówienia potwierdzą wykonanie zamówienia poprzez podpisanie protokołu odbioru przygotowanego przez Zamawiającego.
VI OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym załącznik nr 1, w języku polskim. Dodatkowo do oferty powinna być dołączona specyfikacja techniczna będąca dowodem spełniania kryteriów oferty.
- Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione, wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.
- Cena musi być podana w polskich złotych i być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem należy przesłać drogą elektroniczną do dnia 19.08.2019r, preferowane formaty PDF/JPG/TIFF, na adres: biuro@bztrojmiasto.pl
VII ZAKRES WYKLUCZENIA PRZEDMIOTOWEGO
Oferty nie mogą być składane przez osoby zatrudnione w ZS Bank Żywności w Trójmieście oraz przez osoby pozostające z nimi w stosunku prawnym lub faktycznym.
VIII TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert upływa dnia 19 sierpnia 2019 roku o godz. 15.00. Decyduje data wpływu oferty.
IX KRYTERIA OCENY OFERTY
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena
Punktacja: Od 0 do 70 pkt.
Sposób oceny: Stosunek ceny najniższej oferty do ceny badanej oferty, mnożony przez 70
Kryterium 2. Gwarancja
Punktacja
Długość gwarancji | Liczba punktów |
0 miesięcy | 0 |
12 miesięcy | 10 |
24 miesiące | 20 |
Kryterium 3. Wyposażenie dodatkowe
Punktacja: od 0 do 10 punktów
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
X PROCEDURA WYBORU OFERTY
- Złożone oferty zostaną poddane ocenie wg określonych w punkcie IX. kryteriów.
- Zamawiający ma prawo odrzucić oferty zawierające rażąco niską cenę, odstającą od innych ofert, mogącą sugerować niższą jakość przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru od dwóch do trzech najkorzystniejszych ofert do dalszych negocjacji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia przedmiotu zamówienia w trakcie negocjacji lub przed zakupem
- Negocjacje mogą dotyczyć ceny, rozszerzenia minimalnych parametrów lub przedłużenia gwarancji.
- Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę.
- W przypadku, kiedy podczas odbioru zamówienia Zamawiający dostrzeże rażącą niezgodność Przedmiotu zamówienia z ostateczną ofertą (uzupełnioną o uzgodnienia z negocjacji) lub w przypadku wycofania Oferty przez wybranego Oferenta– Zamawiający wybiera kolejną z najkorzystniejszych ofert.
XI INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty lub kontynuacji rozmów w formie negocjacji Zamawiający zawiadomi oferentów mailowo w terminie nie później niż do 17 sierpnia 2019 roku.
XII WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność nastąpi przelewem na podstawie faktury – po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego Protokołem odbioru. Faktura zapłacona będzie przez zamawiającego w terminie do 30 dni od dnia wystawienia, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. Oferent może ustalić z Zamawiającym inne warunki płatności – w tym częściową płatność zaliczkową – w przypadku, gdy nie ma możliwości spełnienia warunków powyższych. Propozycję warunków płatności należy zamieścić w Ofercie.
XIII POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego bez podania przyczyny przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający udostępnia do wiadomości przez umieszczenie na stronie internetowej: www.bztrojmiasto.pl oraz przekazuje niezwłocznie drogą mailową wszystkim potencjalnym Dostawcom, którzy złożyli Oferty, z uwzględnieniem możliwości ich poprawienia/uzupełnienia w terminie nie przekraczającym 5 dni roboczych.
- Zamawiający może w każdej chwili unieważnić postępowanie o udzielenie Zamówienia bez podania przyczyny.
ZAŁĄCZNIKI: